Energie opbouwen met slim sporten?

Dus niet te langzaam. Niet te snel. Maar precies goed.

Je hebt een lange werkdag achter de rug. In de auto heb je net de laatste telefoontjes gepleegd en thuis gooi je nog een kleine maaltijd naar binnen. Je rent de trap op. Kleed je snel om en springt op de fiets om naar je looptraining te gaan. Je bent aan de late kant en iedereen staat al op je te wachten. Oeps. Met stress in je lijf begin jij aan je training. En dat voelt al snel goed. Na de training voel je je voldaan en opgewekt. Je hebt het toch weer ‘geflikt’. Na een lange dag heb jij jezelf weer weten op te laden voor een pittige training.


Toch klopt er iets niet. ‘S avonds kom je moeilijk in slaap en anderhalve dag na je training voel je je moe en heb je zin in suiker. Hoe kan dat nou? Je sport toch juist om er wat energie voor terug te krijgen?

 

Binnenkort wil je de Hilversum City run lopen en in de zomer wil je fit de Mont Ventoux op fietsen. Maar op deze manier gaat dat niet lukken. Je weet eigenlijk niet precies hoe je dat aan moet pakken. Hoe train je nu goed voor zoiets? Nou, met de juiste hartslagzones en een trainingsschema. En hoe kom je daaraan? Met behulp van een inspanningstest en een rustmeting.

far|fa-smile|

Inspanningstest met gevalideerde apparatuur.

far|fa-smile|

Zonder mondkapje. Dat is minder benauwend.

far|fa-smile|

Zeker weten dat je slim sport en dus energie opbouwt.

far|fa-smile|

Dagen vol energie, concentratie en focus.

far|fa-smile|

Ook na het werk en in het weekend.

far|fa-smile|

De juiste hartslagzone om sneller in slaap te komen.

far|fa-smile|

De juiste hartslagzone om wat kilo's af te vallen.

far|fa-smile|

Tips hoe je goed kan variëren met sporten.

far|fa-smile|

Voorkom die burn-out: sport niet altijd intensief.

far|fa-smile|

Geen energie-dip meer gedurende de dag.

far|fa-smile|

Meer resultaat in je werk. Meer geluk na je werk.

far|fa-smile|

Rustmeting met tips om écht te ontspannen en te herstellen.

far|fa-smile|

Tips voor ademhalingsoefeningen tijdens het sporten.

far|fa-smile|

Alles samengevat in een uitgebreid rapport.

far|fa-smile|

Je hartslagen op een rijtje: lopen, fietsen, schaatsen en roeien.

far|fa-smile|

Kortom, alle tools voor een succesvolle training en het behalen van je doel.

Dankzij de inspanningstest, ben ik bewuster geworden. Ik sport op hartslag, let op mijn ademhaling. Dankjewel Maarten voor je goede adviezen en je uitgebreide rapport.

Guillaume

Treinmanager

Wie ben ik?

6 jaar ervaring met ontspanning, slim sporten en iets verstandiger eten

Ik ben Maarten de Jong (38). Oprichter en Chief Energy Officer bij EnergizeMe. Ik help jou aan effectievere werkdagen, meer energie, meer focus, betere slaap en/of aan wat gewichtsverlies. Hoe? Met ademhalingsoefeningen, slim sporten en/ of iets verstandiger eten. Ik ben ademcoach, sportvoedingsadviseur en expert in duursport. Ik liep zelf 7 marathons, fietste La Marmotte en hoop ooit de elfstedentocht te schaatsen. Maar ik ben geen ‘gezondheidsfreak’. Ik ben dol op Leffe Blond. En chocolade M&M’s zijn mijn favoriet bij de koffie. Ik heb ook écht weleens stress. Juist daarom probeer ik fit te blijven. Want met een fit lijf en een scherp brein is alles wat je doet veel leuker. Je werkdagen zijn effectiever, je kunt je beter concentreren en je hebt meer energie. Ook ná een lange werkdag en in het weekend. Met ademhalingsoefeningen, slim sporten en iets verstandiger eten win je bakken energie. Ik help je daarbij. En als je slim een 10K, een halve of een hele marathon wilt lopen, doen we dat er gewoon bij. Niks zweverigs, harde feiten, harde getallen en harde resultaten.

“Wil jij gericht en opbouwend trainen? Dan is een inspanningstest en een rustmeting onmisbaar. We geven bakken met geld uit aan schoenen, hartslagmeters, fietsen, kleding en andere hulpmiddelen. Prima natuurlijk. Ik vind ze ook handig. Maar je hebt er niks aan als je niet weet hoe je moet trainen. Met een inspanningstest krijg je die kennis en je hebt er je leven lang plezier van. Zowel bij het sporten als daarnaast.”

Klaar om slim te sporten?

Vul dan onderstaande formulier in en ik neem zo snel mogelijk contact met je op om een afspraak in te plannen. De testen vinden plaats in de praktijk in Laren (NH) en de kosten voor de inspanningstest zijn € 180,00. Mijn advies: vraag je werkgever om (mee) te betalen.    

Werkgevers dragen vaak bij aan trajecten om medewerkers gezond te houden. Een werkgever is er bij gebaat dat je vitaal en productief bent en blijft. Veel bedrijven hebben budget voor opleidingskosten en persoonlijke ontwikkeling van de werknemers. Ben je zelf ondernemer of ZZP’er? Dan kun je coaching vaak aftrekken bij de belasting.

PS. Je mag mij natuurlijk ook altijd bellen of appen (06-11857214).

Blije groet, Maarten de Jong

Ja, ik wil slimmer sporten en de test doen!
WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Kaft e-book 28 tips voor effectieve werkdagen

Wil jij energiekere en effectievere werkdagen?

Download dan hier mijn gratis e-book: 28 tips voor een effectieve werkdag.

Dagen vol energie en concentratie. Ook na het werk en in het weekend.

Je e-book ontvang je in je mailbox. Let op, misschien komt hij in je spam terecht. Je bent ook ingeschreven voor de nieuwsbrief van EnergizeMe. Liever niet? Dan kun je altijd weer uitschrijven onderaan de mails.

Share This