far|fa-smile|

28 tips voor een effectieve werkdag.

far|fa-smile|

Dagen vol energie, concentratie en focus.

far|fa-smile|

Ook na het werk en in het weekend.

far|fa-smile|

Slaap sneller in, slaap beter.

far|fa-smile|

Raak een paar kilogram kwijt.

far|fa-smile|

Voorkom die (bijna) onvermijdelijke burn-out.

far|fa-smile|

Ervaar minder stress in je dagelijkse leven.

far|fa-smile|

Geen energie-dip meer gedurende de dag.

far|fa-smile|

Meer resultaat in je werk.

far|fa-smile|

Meer geluk na je werk.

far|fa-smile|

Tips om écht te ontspannen.

far|fa-smile|

Tips om slim te sporten.

far|fa-smile|

Tips om iets verstandiger te eten.

far|fa-smile|

Kortom, alle tools voor een lang, gelukkig én een succesvol leven.

Wil jij energiekere en effectievere werkdagen?

28 tips voor dagen vol energie, concentratie en focus.

Je springt met een drinkontbijt, croissant en een koffie de auto in. Vervolgens ren je van vergadering naar vergadering en heb je nauwelijks tijd om te eten. Gedurende de dag merk je dat je regelmatig naar je computerscherm zit te turen. Als je ‘wakker’ schrikt weet je eigenlijk niet meer precies wat je aan het doen was. Je bent continu afgeleid door telefoon, mails, WhatsApp en sociale media.

 

Gedurende de jaren ben je steeds een klein beetje aangekomen. Je wilt wel, maar je hebt moeite om in beweging komen. En als je dan eindelijk de smaak te pakken hebt raak je weer geblesseerd. Je hebt al tig diëten gevolgd, maar dan lijd je honger en kom je daarna snel weer aan. Gedurende de dag heb je energiedips. Je hebt ineens trek en snaait alles wat er voor handen is.

 

Je hebt ook wel stress, maar dat geef je natuurlijk niet toe. Je hebt het niet in de gaten, maar misschien zit je wel heel dicht tegen een burn-out aan. Als je terug rijdt naar huis en je in de file staat zit je vol frustratie. De dag is weer niet verlopen zoals JIJ dat voor ogen had. Thuis eet je snel wat en plof je uitgeput op de bank en kijk je naar Netflix. Je bent kapot, maar als je naar bed gaat val je toch moeilijk in slaap en word je vaak wakker.

 

En de volgende dag? De volgende dag doe je weer precies hetzelfde. Kortom, je voelt je niet fit en niet ‘in control’ over je eigen werk en leven. Het is tijd voor verandering. Tijd om de controle terug te pakken.  Start hier en lees mijn tips. Maar ga er vooral mee aan de slag.

6 jaar ervaring met ontspanning, slim sporten en iets verstandiger eten in 1 e-book

2013

In 2007 begin ik mijn carrière . Het is pittig. Lange dagen, veel onderweg en soms stress. Heel langzaam verander ik in 6 jaar tijd. Er gebeurt iets met mijn lichaam en geest:

 

fas|fa-frown-open|

Ik kom elk jaar gemiddeld 1 kilo aan en ik ben ineens bijna 10 kilo zwaarder.

fas|fa-frown-open|

Ik heb om de haverklap een koortslip. 

fas|fa-frown-open|

Ik heb enorme energiedips gedurende de dag.

fas|fa-frown-open|

In de weekenden heb ik weinig energie om dingen te ondernemen.

fas|fa-frown-open|

Ik slaap vaak kort én slecht.

fas|fa-frown-open|

Ik heb veel blessures

2019

 Vanaf 2013 verdiep ik mij in de wereld van ontspannen, slim sporten en voeding. Ik voel mij een stuk fitter en de lange termijneffecten zijn wonderbaarlijk:

 

far|fa-smile|

Ik ben weer op mijn oude gewicht en die is stabiel.

far|fa-smile|

Ik heb bijna nooit meer een koortslip.

far|fa-smile|

Werkdagen & weekenden zijn vol energie.

far|fa-smile|

Mijn concentratie en focus op werkdagen zijn écht heel hoog.

far|fa-smile|

Ik slaap veel beter in én langer. En dat terwijl ik inmiddels twee jonge kinderen heb.

far|fa-smile|

Ik ben nooit meer geblesseerd.

Wat een fantastisch boek!

Ik ben direct met de tips in het boek aan de slag gegaan en merkte heel snel resultaat. Ik heb minder last van hoofdpijn, slaap beter en op mijn werk bruis ik van energie en ideeen. Oh ja, ik viel ook nog eens 3 kilo af. Zonder dieet, zonder honger.

Marjolein

Contentspecialist

Ik hoop dat jij met de tips aan de slag kan en óók werkdagen vol energie gaat ervaren. Dat is leuk voor de baas. Maar vooral voor jou. Want met deze tips heb jij ook ná het werk en in het weekend weer bakken energie.

Klaar voor wat meer energie?

Download dan gratis deze ultieme ‘energie-gids’ voor effectievere werkdagen met meer focus en creativiteit. Ervaar ook betere slaap en topprestaties op het werk.

Maak niet de fout die 1,4 miljoen Nederlanders al gemaakt hebben; thuis komen te zitten met burn-outklachten en -symptomen.

Deze 28 tips helpen je daarbij en garanderen een energieker leven zonder klachten. Heb je na het lezen van de tips toch hulp nodig? Mail, bel of app mij dan (maarten@energizeme.nl of 06-11857214).

Blije groet,

Maarten de Jong

PS. Je hoeft niet alle tips in een keer tot je te nemen. Kies 1 tip. Ga ermee aan de slag en na een paar weken of maanden ga je over op de volgende tip.

Kaft e-book 28 tips voor effectieve werkdagen

Wil jij energiekere en effectievere werkdagen?

Download dan hier mijn gratis e-book: 28 tips voor een effectieve werkdag.

Dagen vol energie en concentratie. Ook na het werk en in het weekend.

Je e-book ontvang je in je mailbox. Let op, misschien komt hij in je spam terecht. Je bent ook ingeschreven voor de nieuwsbrief van EnergizeMe. Liever niet? Dan kun je altijd weer uitschrijven onderaan de mails.

Share This